پارتیشن دوجداره اداری مدرن با استراکچر آلومینیوم 

این پارتیشن اداری دارای یک استراکچر از جنس آلومینیوم با پروفیل به ضخامت 58 میلیمتر میباشد که با قیدهای پروفیلی آلومینیوم 58 میلیمتری به یکدیگر متصل هستند.دوطرف استراکچر،پانلهای 16 میلیمتری از جنس ام دی اف و شیشه با قاب و زهوار آلومینیومی  قرار میگیرند که در نهایت سطح مقطع پارتیشن با پانلها 90 میلیمتر میشود که از نظر ظرافت و زیبایی و هچنین اشغال کمتر فضای اداری حایز اهمیت است.در کلیه مقاطع پروفیلها فوم 2 میلیمتری وجود دارد که از صداهای آن در هنگام لرزش جلوگیری میکند.همچنین فرچه گردگیر زهوار شیشه ها علاوه بر بالابردن مقاومت شیشه از ورود گرد و خاک به داخل آن جلوگیری میکند.

از مزیتهای پارتیشن دوجداره استراکچر آلومینیوم میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

1 -  ظرافت و زیبایی ظاهری.2 - نصب سریع.3 - اشغال فضای کمتر.4 - عایق صوت و هوا.5 - قابلیت تعویض قطعات در صورت خرابی وشکستن شیشه.6 -  قابلیت جابجایی،حمل و باز و بست به دفعات و نصب مجدد در فضای اداری جدید.

این پارتیشن در حالت استاندارد به سه قسمت زیر تقسیم میشود:

1 -  قسمت پایین پارتیشن (روی زمین) : تمام ام دی اف است که ابعاد استاندارد آن 90*90 سانتیمتر میباشد که بر اساس طرح و سفارش مشتریان قابل تغییر است.

2 – قسمت وسط پارتیشن : شیشه با قاب و زهوار آلومینیومی است که پشت شیشه پرده کرکره ولومی جهت سایه روشن قرار میگیرد.شایان ذکر است طول آن 90 سانتیمتر بوده وارتفاع آن 110 سانتیمتر میباشد و بر اساس ارتفاع قسمت پایین اندازه آن تعیین میگردد.که در این نوع پارتیشن بیشتر قسمت پایین و وسط با هم تلفیق و تمام شیشه استفاده میشود.

3 – قسمت بالای پارتیشن (زیرسقف) :تمام ام دی اف است که طول استاندارد آن 90 سانتیمتر و ارتفاع آن بر اساس ارتفاع سقف تعیین میگردد.

پارتیشن دوجداره استراکچر آلومینیوم با پانل تمام شیشه